.

.

sestdiena, 2010. gada 25. septembris

Zviedrija. 02.09 - 10.09


hey hey
beidzot izdomāju, ka kaut kas par Zviedriju jāuzraksta, jo beidzot ir atradies kāds brīvs brīdis tam (: rakstīšu tā īsumā, jo ja godīgi man tagad ir grūti nedaudz atcerēties kas un kā, jo tā jau nebija Itālija, kurā es tā kā apsēstā pierakstīju katru sīkumu :D


Tātad, Zviedrijā kopumā biju 1 nedēļu, ar tēti, Mārīti,Arti un mazo Alisīti.
Braucām mēs ar prāmi Romantika, un jā, tā laikam ir viena no visvislabākajām vietām uz pasaules, prāmis tā ir ballīte! Viss - mūzika, priekšnesumi, dejas, atmosfēra, nepārtrauktā kuģa šūpošanās, tiešām wow, man ļoti patika. Un, protams, loterija, kurā es neko nevinēju, bet tāpat jautri. Ā un vēl vienā spēlē uz prāmja tētis vinnēja šampanieša pudeli. haha


Ā nu jā, mēs braucām ar mašīnu jo mums bija daudz mantu un tad mums vajadzēja šiten braukt iekšā.

Uz kuģa:


Veiksmīgi tikām līdz ostai un tālāk man jau sāk viss jukt - dienas, notikumi, tātad es likšu bildes un centīšos kaut ko uzraukstīt :D

Satiku māsu, viņas vīru un mazos. aww :)
Laiks ļoti auksts bija, šausmas..
Mēs ārā atradām telti, kur dala kūku pa brīvu un viskautko tādu, jo tur kaut kādi svētki bija, ka itkā piešķīra naudu Stokholmā vienai slimnīcas būvēšanai vai kaut kas tāds, es īsti nesapratu, bet nu jā, pikniks mums bija lietū :D


Vakarā mēs braucām uz Nortelie, uz viņu mājām. Devāmies pastaigā gar mežu un salasījām kaudzi sēnes. Izrādās zviedri nelasa sēnes, jo var tak veikalā nopirkt. haha
Mjā sēnes bija daaaudz, žēl ka vienīgi man viņas īsti negaršo :D


___________

Bijām Stokholmā pāris dienas, bet ja godīgi Stokholmā ir jau diezgan daudz būts un daudz kas apskatīts, pāris dienas pavadījām arī šopingā mazliet. Aizbraucām uz transporta un rotaļlietu muzeju. Man nekad īsti nav muzeji patikuši, bet Zviedrijā tie ir daudz vairāk pārdomātāki nekā pie mums. Man likās interesants transporta muzejs, kurā bija visādi veci seno laiku transporti un tajos visos varēja iekāpt un visu izmēģināt, tā kā es jutos nevis kā muzejā, bet gan kā kaut kādā transporta stacijā.

Transporta muzejs:

kruta metro stacija



my new job :D Rotaļlietu muzejs:


hey mickey


Uzkāpām kalnā, no kura paverās skats uz Stokholmu. mm


mūsu zviedri

patīk, ka man rāda radziņus un es to uzzināju tikai skatoties bildes :D


sisters (:________________
Vienu dienu, bijām aizbraukuši uz zoo Djurparken, laikam tā saucās. Ja salīdzina ar Rīgas zoo, tad tur man ļoti patika, ka visi dzīvnieki liekas tuvāk un nav tie žogi lielie dzelzs, tad vairāk tāda sajūta, ka tu uz dzīvnieku skaties, nevis uz žogu. :D


rarrr zviedrs
šito bija gandrīz neiespējami nofočēt :D

Tā dienas man ir galīgi sajukušas, pārējās dienas mēs pavadījām dažādi, Nortelia, tās apkārtnē un veikaliem, arī pa mājām un mājas apkārtnē, kur vienu dienu varēja redzēt lūk šādu skatu.. mm



Pēdējās dienās laiks bija ļoti saulains un labs, bet tas tāpat man netraucēja saaukstēties, un es no šīm iesnām un klepus vēl neesmu tikusi vaļā pat šodien, šausmas :D

Āaa jā man ir jāakcentē tas, ka es tiku pie lazanjas!!! .. pie kuras es netiku Itālijā hehe :D


Tā nu pagāja šīs dienas Zviedrijā, kurās es jau dažreiz pat jūtos gandrīz kā mājās. Un vienmēr jau pienāk brīdis, kad jābrauc prom un jāatgriežas realitātē. Un man tik ļoti gribējās un negribējās uz skolu, un tik ļoti gribējās palikt un tajā pašā laikā braukt mājās.. un es nevarēju saprast ko es pati īsti gribu.. mhm. Starpcitu, Zviedrijā jau skolēni mācās no augusta vidus, šausmas :D

Tātad devāmies uz Stokholmu un tad uz prāmi, lai dotos mājās..
Stokholmā mums bija pusdienas televīzijas tornī. augstu, augstu

televīzijas tornis /visi ierēca par manu krekliņu, nu bet a ko, es uz Itāliju pa taisno :D


skats no televīzijas torņa
pusdienas televīzijas tornī


nuu atpakaļ mēs gribējām braukt ar šito kuģi :D yeah right


braucām ar mašīnu iekšā prāmī
un peldējām mājās :)


tālu, tālu


jāaa.. atpakaļceļš gan nebija tik foršs kā turpceļš, jo jutos galīgi apslimusi un pārgurusi, no tā ka nebiju normāli izgulējusies, un gribējās lai ātrāk ātrāk kuģis atpeld, un es varētu iegulties mājās savā gultiņā un gulēt :) Starpcitu, mēs piedalījāmies loterejā un Mārīte vinnēja spilvenu kā zviedru karogs un šņabja vai konjaka vai kādu tur glāzīšu komplektu, nu es nezinu kā izskaidrot.. :D

... atbraucām mājās un man bija ieplānots vienkārši nogulēt pusdienu, bet es aizbraucu uz centru un satikos ar draudzenēm, jo biju ļoti noilgojusies pēc viņām :)
mjāa bija tiešām forši un man pat tagad kad es visu to atcerējos gribās atkal ar prāmi kaut kur vienkārši aizbraukt un aizmirst par visu šeit, bet nē, tā nevar..

labi, jaukas brīvdienas, beidzot brīvdienas !!
šīs dienas tagad katru nedēļu ir ļoti gaidītas, vismaz man haha

hey do ;)

2 komentāri:

  1. Hej, hej!
    Tik jauks stāsts par Zviedriju!
    Es jau ar varētu pastāstīt, tikai es tur mēnesi biju, un pārāk daudz jāraksta!
    Tev patīk Itālija un tu zini to valodu, un man tas pats ar Zviedriju! (love)
    Jus nebijat taja GRÖNA LUND atrakciju parka? vins bija Stokholma! Tur ar butu bijis forsi jums :)
    Hej då!

    AtbildētDzēst
  2. hey hey
    paldies :)

    Jā, Itālija man tiešām ļoti patiek, diemžēl gan valodu nezinu, bet itkā mācos, bet Zviedrija man arī ir ļoti mīļa :)
    es uz viņu esmu vairākkārt skatījusies, bet vienmēr vai nu viņš ir ciet, vai arī mums nav bijis laika! :D

    AtbildētDzēst