.

.

ceturtdiena, 2010. gada 2. septembris

1st september, hey school bye school

hellooo

vakar man negribējās rakstīt par oficiālo sēru dienu, t.i. 1. septembri :D

tātad pamodos no rīta ar savu kruto inception modinātāju. agri
ļoti agri
biju aizmirsusi cik agri ir jāceļās uz skolu
man bija daudz laika lai sataisītos, bet, protams, ka es pēdējā brīdī skrēju no mājām ārā :D
ārā visi tādi sapucējušies bija un ar puķēm :)
un tā sajūta tik dīvaina.. ka tu ieiesi skolā un ieraudzīsi savu klasi, kaut kas nav ne ???

nu kopumā viss bija labi, protams, neiztikām bez mūsu skolas krutajām dziesmām par cāļiem un vēl tur viskautko, bet nu tā ir mūsu skola :D

vedām mazulīšus no 1. klasītes awww ... mēs taču jau esam 9. klase, akšausmas!
klasē mums bija jauna meitene hehe :)

aii es tak nezinu ko lai vēl uzraksta.. mani apsveica cik tur cilvēki.. priecīgu 1. septembri.. tas bija tik kaitinoši.. ar ko tur apsveikt ??
tā jau nav nekāda dzimšanas diena vai kaut kāda ballīte :D haha

pēc tam ar meitenēm aizgājām uz cofeeee innn yooo
pasēdējām.
tad tur dažas aizgāja, tad mēs vnk pa centru staigājām.. un izklaidējāmies ar hēlija baloniem hahah :D
tas bija smieklīgi, bet man bija jau jābrauc mājās un jātaisās Zviedrijai un jātaisa pica.. iedomājieties..
sanāca tāds, čau skola, atā skola
___________
ļoti dīvaini
es vēl šodien neticu, ka es kaut kur braucu
es vēl knapi esmu sakrāmējusies, es nezinu pat ko man ņemt līdzi, es neko nesaprotu
karoč man pēc 2,5 h jau jāiziet no mājām un jābrauc uz prāmi
aii trakums
bet es traki gribu uz Zviedriju
jāaaaaaaa :)

bet es jau to neuzskatu par nekādu ceļojumu, bet gan kā aizbraukšanu pie māsas, kuru es tik reti satieku :(

labi, laikam es te pa šo laiku neko daudz nerakstīšu, nu vismaz neko garu tiešām nē
lai jums laba šī nedēļa skolā (hug)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru