.

.

sestdiena, 2010. gada 11. septembris

pārlecam

hey hey

liekas, ka šeit neko sen neesmu rakstījusi
tātad no Zviedrijas atbraucu vakar, dzīva
tur ļoti atpūtos, bet arī ļoti noguru un neizgulējos, un pārsalu
kopumā man viss ļoti ļoti patika, un ar prāmi braukt.. jāa tas ir kaut kas

es nerakstīšu par to tagad neko, vēlāk ar bildēm ko ielikšu, mazliet pārlecam


āa tātad es mazliet ieviesu te izmaiņas, tagad mans blogs izskatīsies lūk tā.. man vismaz tā patīk daudz labāk, šķiet pagaidām viņš tāds paliks, tikai mainīšu fona attēlus laik pa laikam :)

kad atbraucu likās ka pasaule atgriezās realitātē, 1dien skola, 2dien starpskate diplomdarba skicēm..

- ko es taisīšu diplomdarbā ?

-nav nejausmassssss!!!

rīt un parīt es par to centīšos domāt, un kaut ko zīmēt.. jāaam

bet vispār ļoti gribās aiziet uz skolu un vienkārši visus satikt, tas būtu tik jauki :)

šodien sēžu ar sarkanu kaklu mājās, aukstām rokām, galīgi negribās saaukstēties, tāpēc sēžu siltumiņā mājās

nu tāatad.. 1dien uz skolu... bez nekā, jo nekā man nav, ne grāmatu, nekā hehe
labi

nenosalstat !!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru