.

.

ceturtdiena, 2015. gada 6. augusts

.. un viss beidzas ar A - ATĀ!


Daudz laimes dzimšanas dienā!!! /salūts, smiekli, plaukstas, mazi palēcieni/

Sēžu Vaļņu ielas Coffee Inn. Tūlīt šī vieta paliks leģendāra ne tikai ar to, ka šeit Sandras un Santas grupai (4BM) bija lielisks koncerts, bet arī ar to, ka.. šeit un tagad! top mans "pēdējais ieraksts". Es īsti nezinu, kāpēc šo lieku pēdiņās. Vai tāpēc, ka nosaukums? Vai tāpēc, ka nekad nevari būt drošs pat par to, ko pats saki.. anyways, tā es esmu nolēmusi.  

Tagad es mācos tieši šādi - random vietā apsēsties viena un kaut ko rakstīt. Man šķiet, ka es jau esmu atslēgusies no apkārtējās pasaules. Nedzirdu, vai kafijas automāts strādā vai ne. Esmu es un burti. Rakstnieka esības pamats. Es nesaprotu, ko es rakstu, biju pārāk daudz akadēmiskajās sēdēs.. 

Sakārtotība ir skaista, bet...
Haoss? Jā, jā jā!!! Lai iet vaļā! :)
Izlādēšos pēc sirds-patikas! :)
Likšu krāsas, visu drīkst.. visu drīkst! Paga? Fotogrāfija?

Kosmosa Inese, kas raugās uz priekšu. Patiesībā šobrīd man ir zili mati - tā ir jūra un debesis. Viss visums. Man patīk arī zeme, bet man galīgi nepiestāv zaļā krāsa..



Statistika: 11111

Skaisti pieci vieninieki
Un tieši pieci gadi Tev šodien, mans blog'
Mana mazā kibertelpa
Mans haosmoss (patīk šis vārds)
Mana izpausme
Daļa manis
Inese un Linda
Inese Linda, mēs esam viena, bet tomēr nē
Linda visu pieraksta
Inese pavēl Lindai pieraksīt

Te iemūžināts tas, kas citādi būtu nogūlies kaut kur tālu atmiņu dzīlēs
Vai aizmirsts..
Šeit iemūžināts tas, kas nav fotoalbumu bildēs
Šeit sajaukušās pārdomas, prieks, skumjas, mīlestība
Ceļojumi un katrs nieks, kas aizķēries, laikam ritot

Paldies, ka tu biji
Ka pierakstīji!

Es atvados, varbūt pat neko daudz nepateikdama
Es atvados!

Es plānoju šeit vairs neko nerakstīt
Es plānoju?
Bet nesolu..
Varbūt kādu ceļojuma aprakstiņu es šeit varētu iemest, kam arī sākotnēji šis blogs tika radīts :)

Ko esmu sapratusi?

Caur vārdiem var iemīlēt
Vārdi var ietekmēt
Vārdi liek sakārtot

Paldies, ka jūs lasījāt!
Paldies, ka ir VASARA

Tā ir, tā sākās, ir skaisti! :)
Es došos
Es turpināšu darīt daudz lietas un..
Savādi, bet pierakstīšu tās atkal mazā rūtiņu blociņā

Man ir skaidrs, ka arī ar vārdien mētāties ir bīstami
UN, ou jā, arī ļoooti patīkami

Jā, es atļaujos šo pēdējo reizi vēl būt haotiska
Es drīkstu :)

Man vajag sevi saprast

Man jāstrādā ar sevi
Es to jau daru
Esmu lieliska! Vai drīkstu tā sevi slavēt?
Nu jā. 
Šoreiz, jā :)
Ne katrs blogs izdzīvo 5 gadus!


Un pavisam noteikti, ka kaut kādā citā formātā, es atgriezīšos

Es atvados

Es reiz teicu, ka viss sākas ar A... un arī beidzas ar A

Šoreiz tas ir, jā, Augusts.


2010. gada 6. augutsts un 2015. gada 6. augusts



5 gadi, traki tīņu gadi, skaisti pārdomu gadi, venreizēji pašatklāsmes gadi

dzīvesblogs
šis bija tāds kā dzīvesblogs
JĀ!
skaists vārds, es beidzot zinu kā šo nosaukt! :)

Mīlestību (ko gan citu) vēlot

- Inese Linda, kas pārmērīgi daudz maina matu krāsas.. bet sirdī ir mūžīgā blondīne!

haha es vienkārši nevaru apstāties.. es nevaru!!

es mīlu rakstīt, taustiņus bakstīt
un vēl tik daudz ko mīlu!

ahahaha

nu labi, tagad gan
jā, es to varu!

Adios un Atā un uz Atkalsatikšanos! :)*


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru