.

.

piektdiena, 2015. gada 3. jūlijs

7 soļi svaiga gaisa

Otrais solis
Iesoļots Ziemeļzemē, kurā valda karstums
Jo nekam nav jābūt normas robežās
Tā kā man vienmēr ir kārojies, lai saule būtu norma
Tad forši!

Bet vispār, tā kā šobrīd atrodos "atvaļinājumā", kas smieklīgi.. jo no kā? Darba man nav. Brīvprātīgais darbs arī ir darbs. Un izklaide arī ir smaga. Un vēl smagāka ir dzīve.

Bet viegls ir šis jaukais, skaistais, brīvais vasaras gaiss..
7 dienas brīvības, svaiga gaisa, vieglu soļu, ūdens, saules, ogu un mazāk domu, un vairāk vārdu. Un, lūdzu, Inese, pietiek, tev nav jāraksta tik gari teikumi un viss, kas tev ir galvā. Jā, tur ir par daudz, bet jau ir labāk..

Ok, sākšu vēlreiz.
Rakstīt.
Em.

Ir karsta vasara. Iespējams, ka arī prāts ir mazliet pārcepies, bet vispār es gribēju runāt par Jūniju. Kurš pazuda, bet bija burvīgs. Ja tagad dienas skaitu soļos, tad tad es tās skaitīju svārkos.

Es pabeidzu 1.studiju gadu!
Ieguvu daudz citas atbildības!
Atklāju sezou 13.jūnijā!
Pati sevi daudz un mazliet pārsteidzu, un citus!
Paskatījos uz savu rajonu no mazliet vairāk pusēm.
Apēdu pārāk, PĀRĀK daudz Jāņu siera.
Uzzināju, ka alus ir sieviešu dzēriens, bet tas nav tik svarīgi
Svarīgi ir tas, ka es biju darbībā!

Jūliju es baudīšu, kā šīs skaistās, gardās meža zemenes..



2 dāmas te rosās un apkārt kavalieri!
Eh, mums, lūdzu, karieti un mēs gribam būt laimīgas visu dzīvi!

Okej?

Yes, es gribēju kaut ko pateikt un nepateikt tieši neko.
Man kā vienmēr ir izdevies!
Būs sakarīgāk, apsolu!

Elpojiet, un lai tā arī aizraujas mirkļiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru