.

.

trešdiena, 2015. gada 15. aprīlis

NESKRIENIET

Es saprotu, ka tagad fitness ir modē.
Cilvēki skrien, domā, ka viņi ir eko cilvēki, jo uz jogurta iepakojuma ir  uzrakstīts - ekoloģisks. Pērk viskrāsainākos skriešanas legingus un botas, ieliek austiņas. Un skrien. Un ar to nekas nebeidzas. Vissvarīgākais ir pēc tam ielikt facebookā, cik kilometru ir noskriets. Vai arī - vissvarīgākais ir pēc tam piedalīties kādā maratonā un noskriet ne jau 5, bet gan 10 kilometrus. 10 ir vienība.
Tad vēl pēc tam uzturēties piesvīdušās sporta zālēs. Un arī ēst Fitness brokastu pārslas un dzert ūdeni arī vēlams vienu vienību - līdz pat 10 litriem. Jo vairāk jo labāk. Mēs esam maksimālisti..

.. es arī. Tikai es neskrienu. Es neskrienu, jo man īsti nepatīk skriet, man nav kur, es kādus 5 gadus neesmu pirkusi sev jaunas botas, man nekad nav bijuši skrienamie legingi (man ir vienkārši krāsaini legingi vesela čupa), man nav pat austiņas, to visu aplikāciju.,, No tā visa man ir tikai facebooks, garšo tie eko šmeko jogurti un arī ūdens. Kāds viens litrs man garšo.

Bet es arī tomēr skrienu. Pakaļ sabiedriskajam transportam, lai arī man tas nepatīk, bet vēl vairāk man nepatīk to gaidīt. Tad vēl es skrienu pa dzīvei. Esmu jau kādu 3 mēnešu maratonā, un vienu dienu tas beidzās.. Vispār man labāk patīk peldēt ūdenī, vēl vairāk nekā to dzert. Vai arī peldēties radio viļņos.

Es vairs neskrienu.. jo es nevaru. (Nav vārda es nevaru??) Jau vairākas dienas lēkāju uz vienas kājas un turpinu klausīties jautājumu - kā man tas izdevās? Ja jums nepatīk atbilde - pavasara tizlums - es īsi atbildēšu, un vairs man, lūdzu, to nejautājiet..

Kādā jaukā naktī, pēc pavasara ballītes, es nolēmu, ka vislabākais veids kā nokļūt mājās, un ātrākais, ir skriet. Sākumā es gāju ar kājām un priecājos, cik tukšs un kluss visapkārt. Tad man sagribējās būt mazliet ātrākai un paskriet... kāja samežģījās, mati atkal palika blondi, un uz līdzenas vietas pie manis atskrēja sāpīte. Dzēlīga nepatīkama sāpīte.

Nākamajā brīdī viss notika ātri. Tad es asarām acīs teicu Tomam  - es nevaru paiet! Un izbaudīju, kā mani aiznes pa kāpnēm. Varbūt arī neizbaudīju, jo sāpīte! Tagad es to domās izbaudu vairāk..

Tad es pamodos un sapratu, ka tas nebija nekāds pavasara murgs.

Traumpunkts. Vieta, kurā nonākt pirmo un cerams arī pēdējo reizi. Vieta, kur cilvēkiem paliek žēl, ka tu lēkā uz vienas kājas, un tevi vizina ratiņkrēslā. Vieta, kur vienā telpā sēž pavisam nepazīstami cilvēki, visi bēdīga skata, klusi, domīgi.. un visus vieno tikai divas lietas - mēs visi esam notizlojušies un mums visiem ir jāgaida rentgens. Un vēl - mēs visi ceram, ka neesam neko salauzuši.
Vieta, kur cilvēki, atbildot uz telefona zvanu saka: "Sēžu traumās!"
Tāds man likās tas traumpunkts.
Visemocionālākajā brīdī, kad man piedraudēja, lai uzliktu ģipsi, pārgriezt manus mīļākos puķainos legingus, es tomēr uzvarēju - legingi ir mani un veseli! Kāja - daļēji. Nav lauzta. Ir tikai tizla,,,
Es to uztveru tā - tev pietiks skrien! Bet arī tagad es skrienu domās..

***

Mājas. mājas. mājas. Ārā līst, paldies, pavasari, ka tu pagaidām mani kaitini tikai vienu dienu. Kad ārā bija 18 grādi, es ar kruķiem nostaigāju TĀDUS gabalus, ka muskuļi sāp vēl šodien. Ka jau 3 dienas negribas ārā. Bet skaisti bija, lai arī tik skumji. Es nezinu, kā paskaidrot sajūtu, kad skumjas un prieks cīnās viens ar otru. Paldies tev, Saule.
Saule palīdz, ticiet vai nē, tā palīdz.


Jā. Laikam viss, ko es patiesībā gribu pateikt ir tas, ka dzīve ir neprognozējama. It kā pašsaprotami, bet tikai, kad tā notiek, tas top skaidrs. Kad pasaule apgriežas kājām gaisā. Kad svētki pārvēršas par sērām. Saule par ēnām. Cerības par asarām. Tad pat nav arī svarīgi, vai uz vienas kājas vai divām tu lec.. tikai neskrieniet dzīvei pa priekšu. Jo skrienot daudz kas paliek nepamanīts. Un patiesībā vienīgais, kam beigu beigās var būt nozīme, ir ģimene.




Daudz laimes, Tēt. Un paldies.

vēl 10..esam noskrējuši veselu vienību!

Tu vienmēr skrien. Un laikam tāpēc es tāpat..
Bet visātrāk, nelietis, skrien laiks!

Pozitīvā domāšana, arī tavējā, tā padara visu patiesi daudz labāku!
Desmit reizes labāku!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru