.

.

ceturtdiena, 2014. gada 12. jūnijs

kaķu dienas!

Suņu dienas sākušās? Jā! Bet arī..  sveikas, manas kaķu dienas!
Slinkās?
- Nu varbūt, bet varbūt arī nē.. patiesībā tās ir tādas brīvās gribas dienas. Gribi zīmē, gribi nē, gribi peldies, gribi guli. Izdari šo un to, bet neko vairāk, vai arī jā. Neziņas un gaidīšanas dienas. Ou kā man tās riebjas un tomēr patīk!
Es peldu. Intensīvi tērēju savu mēneša abonomentu, lai pēc tam dotos atklātos ūdeņos. Jā... esmu no tām ziemeļmeitām, kurai salst. Zilas acis un gaiši mati man pienācās, bet aizmirsa par kaut kādu ķermeņa apsildes sistēmu. A varbūt tāpēc man vajag vīrieti. Nu ja! Un vēl ziniet ko aizmirsa? Pāris centimetrus augumam, bet par to es īpaši nepārdzīvoju, vismaz Āzijā es tāpat esmu gara.

Vienaldzīgās?
 - Nezinu, man vienalga

Trakās? Apgreidots pavasaris jeb vasara??
- Jā, man siltums uzdzen prieku un trakumu. Nu labā ziņā. Un saule. Varbūt es palieku nenormāla, bet tas jau normas robežās. Vēl man vajag dabu un... un vairs neko!

Drīz būs jāsaka paldies skolai un visam kas bijis un jāmetās kaut kādā dzīvē iekšā. Ehh.. nu te pat vien. Tagad es zinu, ka man nekur nav jādodas. Varbūt tas mazliet liek ņaudēt. Bet es taču to pati izvēlējos! Lai arī kā - augustā un septembrī paceļošu! :)

Eh.. es tikai gaidu, kad visi atbrauks. Izlaidumu tāpēc, ka tad visi atbrauks, nevis tāpēc, ka izlaidums. Vienai mājās bija kaut kā skumīgi. Nu tā. Dienas ar kaķi. Slinkuma dienas, un tagad es centīšos tās izbaudīt un izmantot!

Un vēl es turpinu priecāties par visu, kas zied. Ir skaisti! Tik,tik skaisti! Un uz skaistām lietām jāskatās. Dzīve jau arī ir it kā tāda lieta, ne? murr

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru