.

.

trešdiena, 2012. gada 18. jūlijs

marchin on

Man ir tik šausmīgi daudz ko teikt, man vienkārši nav laika pateikt.
Man tik ļoti gribas apsēsties un padarīt neko. Darīt neko nav tas pats kas neko nedarīt. Parasti, kad mums jautā ko mēs darām, mēs atbildam ''neko'', bet patiesībā mēs darām viss kaut ko. Vienkārši tas nav svarīgi. Nu lūk, arī es gribu padarīt pavisam nesvarīgas lietas, nedaudz palikt uz vietas un pabūt klusumā.

No otras puses, ja tā notiktu es nomirtu no garlaicības, tāpēc es šobrīd esmu tomēr laimīga. Esmu darbībā, steigā.. un kaut kas man tajā visā ļoti patīk. Ir grūti, bet interesanti. Un tas ir daudz labāk nekā viegli, bet neinteresanti... kaut kā tā.

***
9 pavadītās dienas Tallinā bija vienkārši lieliskas. Atmosfēra, spānietes, virtuve, smiekli, bezmiegs, kāršu vakari un naktis... viss.. viss bija burvīgi. Tagad man ir arī pilnīgi skaidra jebkuru nometņu emocionālā uzbūve. Tu atbrauc, viss ir forši, viss jauns.. visi ir klusi, tad pirmās dienas tu visu iepazīsti un ir awesome, tad apmēram vidū iestājas lūzuma punkts, tu esi noguris, viss besī, gribi mieru un mazliet pat mājās.. un tad ir kulminācija, kad viss iet uz beigām un viss ir perfekti.... un tad.. tad pienāk pēdējā diena, kad saproti... jādodās prom un nekas vairs nebūs kā agrāk, apzinies, ka esi pieķēries cilvēkiem un vietai.. paliek nenormāli skumji.. ir tāda pilnīgi nekāda tukšuma sajūta... un tad tu aizbrauc mājās, esi laimīgs, ka beidzot vari ielekt savā gultā.. bet pēc pāris stundām apzinies, ka tev visa šausmīgi pietrūkst. Tad paliek tikai atmiņas, jaukie brīži.... pēc ātrākais 1 mēneša tu dabū bildes un gremdējies atmiņās.

Tā tas ir.. un tā tas laiks paiet.. lieliski, bet ļoti ātri. Pusvasara galā. Anyways šīs divas nometnes šo vasaru ir padarījušas lielisku.. un kas zin.. varbūt šī nemaz nebija pēdējā šovasar. Un vispār.. šī vasara pagaidām ir bijusi tiešām pārpildīta.. tik ļoti.

Ko tagad? Moš gulēt? Ha, pārgurums... rīt dodos uz Tartu, nezinu vai gribu.. vai nē, es vairs nesaprotu vai es gribu.. es vienkārši daru. Nu kaut kas iekšā saka, ka vienkārši vajag! Vēl vajag siltu laiku, nenormāli. Šitā taču nav vasara!!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru