.

.

pirmdiena, 2011. gada 15. augusts

:))))))

Man galīgi nenāca prātā.. kā lai nosaucu šo ierakstu..? Tāpēc es viņu nosaucu ar savu sejas izteiksmi šobrīd. Rīt, rīt jau tā diena ir klāt, dodos uz Spāniju - Madridi. Esmu tik priecīga! :)))

Esmu unikāla, neviens nespēj mazajā koferī ielikt guļammaisu un visas pārējās mantas (bet es gan varu) Liekas, ka esmu kaut ko aizmirsusi, kā jau parasti :) Tigerā nopirku dikti krutu ceļojumu kladi - ieraudzīju un uzreiz sapratu, ka japp ir jāpērk! Un vēl man ir travel set, kurā ir mazas pudelītes, kurās es salēju šampūnus un tādas lietas, tik stilīgi :D

Labi, ja tā nopietni.. neesmu neko izlasījusi par Madridi, tāpēc ir doma printēt informāciju daudz, daudz.. un lidmašīnā lasīšu, jo man nav grāmatas. Esmu izlasījusi kārtējo Dena Brauna šedevru un esmu sajūsmā, viņš ir ģeniāls! Vēl es ļoti ceru, ka mēs neizcepsimies.. jo tur būs ellīgi karsti un tā.. bet nu vismaz beidzot vasariņa :) Ehh es traki gribu izbaudīt visas šīs skaistās 9 dienas. Būs tiešām forši un būs beidzot tāda brīvības sajūta.. jo mani šis tas ir nepajokam sagruzījis.. tā vien gribas aizbraukt prom ar pozitīviem cilvēkiem un brīnišķīgu atmosfēru. :)

Ujujuj.. nemāku neko pateikt spāniski, noteikti, ka gribēsies visu laiku kaut ko pateikt itāliski, heh... nu ko... laikam jādodas gulēt.. un kārtīgi jāizguļās, jo rīt ilgs laiks būs jāpavada ceļā. :)

Hola!




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru