.

.

svētdiena, 2011. gada 20. februāris

nosaukums pazuda

Nu tad tā, uzrakstīšu uzrakstīšanas pēc, jo nu vajag vajag

Man pirms pāris dienām šaudījās pa galvu simtiem domu, bet pusi no tām es nekad mūžā šeit nepublicētu, paldies Dievam šīs domas ir malā, tālu tālu prom. Jā, es agrāk vārdu Dievs nerakstīju ar lielo burtu, tagad nezinu kapēc rakstu, varbūt tāpēc, ka es par Dievu šonedēļ esmu lasījusi all the time. Jūtos reliģiska, kaut kas nav :D

Labi es galīgi aizmirsu, ko es gribēju teikt, tas labi, jo es jums neko neteikšu, tas ir aizmirsts !

Labi šitas nebija diez ko sakarīgi, bet jā...

esmu izlasījusi grāmatu (aplausi)
Es viņu nopirku, jā... grāmatu, kuru es gribēju izlasīt sen jo sen - Eņģeļi & Demoni.

Vai man patika ? Jūs jokojat ? Es nekad mūžā neesmu izlasīju tik interesantu, spriedzes pilmu, sarežģītu (man brīžiem likās, ka lasu fizikas vai vēstures grāmatu) un nopietnu grāmatu, wow
Ja es nebūtu redzējusi filmu, es reāli sēdētu kā piekalta tai grāmatai un neapmeklētu skolu :DDD Tik daudz par reliģiju tur bija, tik daudz par illmuminati.

Jā, tagad man ir tāda doma noskatīties filmu, jo grāmatā ļoti daudz kas atšķīrās no filmas, kā jau parasti.

Tātad esmu piedūrusies Denam Braunam kā traka un man vajag visas viņa grāmatas, tūlīt pat !! :D

Jā, nākamā ir projekta nedēļa, phuuu
Bet vienalga es negribu, nekad man tik ļoti nebija izteikta nepatika pret skolu, nu ne gluži nepatika, man vienkārši riebjās šī pienākumu sajūta, nepatīk atmosfēra, apnicis viss.. nepatīk, ka nekas neiet uz priekšu. Gribu krutu dzīvi, gribu ceļot, gribu tik daudz ko, negribu sēdēt skolas solā un mācīties to,ko man nevajag. Nu labi laikam vajag gan.

Mani beidz nost šitas aukstums, es gribu uz Spāniju un Itāliju, es gribu. Biju vakar pie spāniešiem, bāc tur ir tik jauki, tik mājīgi aww

Es tūlīt sākšu besīties, man vajag salīti un siltumiņu, jo tad man ir garstāvoklis kaut cik labāks.
Man pašai riebjas, ka esmu tik negatīvi noskaņota, bet es nevaru visu laiku priecāties, žēl gan,jo es gribu visu laiku priecāties :D

Bija taču tāds teiciens, ka aiz sliktā seko labais, ja ? :)

tik skaista dziesma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru