.

.

svētdiena, 2011. gada 27. februāris

23:44

damn.. visu dienu gribējās šeit kaut ko ierakstīt, bet, protams, es to atceros tieši tad kad man jāiet gulēt
man ir tā nedaudz pieradies (ko ? nav tāda vārda, vai ne,vai arī ir?) .. amm nu esmu pieradusi rakstīt svētdienā, jā

šitā nedēļa bija projekta nedēļa, vismaz tā.. bija jauki nemācīties un neatnākt uz skolu pāris dienas :)

rīt atkal sākas kārtējā nedēļa, kas man ir briesmīgi apnicis
heey vēl pāris mēneši un tad vasara un tad viss būs jauns apkārt, man gribās lai daudz kas mainās, taču tas ir daļēji arī risks, jo vienmēr var būt vēl sliktāk, vai ne ? taču, kas neriskē tas nevinnē, nedzer šampanieti un vispār neko nedara hehe :)

aukstums mani beidz nost, es negribīgi atsēžu dienas mājās, jo es vienkārši nevaru izturēt, es nevaru skatīties uz termometru un priecāties.. eu šodien ir tikai -10, nu tas arī ir auksti !!!

es gribu izmest savu ziemas mēteli un aizmirst par viņu, man nepatīk staigāt satuntulējušai kā pingvīnam, bet vienalga nosalt, tūlīt būs marts, kur ir pavasaris ????

runājot par pavasari, man nāk prātā diplomdarbs, akšausmas, kā es 5dien ar viņu feilojos, akšausmas, man bail tagad no skolotājas, būs jāslēpjās :D

debīlā laika dēļ esmu uzkritusi uz seriāla, tas tiešām bija pēdējais, ko es gribēju darīt, bet nu tur neko nevar darīt, es nejauši atradu 90210 sērijas manā datorā un jā :D

tāpēc man steidzīgi vajag kādu grāmatu, Dieva dēļ uzdāviniet man pazudušo simbolu vai vienalga ko

bāc tikko pamanīju, ka es rakstu ar mazajiem burtiem un 8534533 atkāpēm

hmm man nav ko rakstīt, nav arī nekādas iedvesmas sākt kaut ko baigi pārspriest, bet kādreiz man būs gan jā, un tad jūs šeit lasīsiet lielāko sviestu uz pasaules, es jums apsolu :)))

vakar skatījos eirovīziju, kāpēc ?? - es nezinu, jo man tagad visas tās tizlās dziesmas skan galvā, sākot ar reinika tizlo lalalalalauru un beidzot ar tiem musiqqqqqqqqqqqqq čaļiem, kas vinnēja, sviests

aaa rīt laikam jāaiziet uz it, varbūt dabūšu mazās maskas, kuras apgleznojām pagājušonedēļ, aww jā Venēcijas karnevāls.. laikam jau ir beidzies... mmm es tik ļoti sapņoju, ka es kādreiz tur būšu, redzēšo šo skaisto pasākumu savām acīm, tas būtu amazing.. tas būtu āaa tik bellalaaa

nu lūk es jau sapņoju, tā kā jāiet vien gulēt būs.. iztiksim bez bildēm un stulbiem youtube linkiem vai ne ? :))

-arlabunakti

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru