.

.

ceturtdiena, 2014. gada 30. janvāris

ziemeļi

Jau vairāk kā nedēļu, es patiesībā nezinu cik ilgi, es katru rītu izsoļoju ārā -15 grādos. Tā nav sūdzēšanās, tas ir fakts. Ir auksti.. bet, ziniet, nav slikti. Ir noticis tā, ka viss ir labāk un labāk un virzās uz ''pavisam labi''. Dzīve notiek, un vakar vakarā es tik ļoti smaidīju, ka tam, ka šodien ir aukstākā ziemas diena, nav nekādas nozīmes.
Es vēl nesoļoju ārā, bet drīz jau došos vēl mazliet tuvāk ziemeļiem. Tallina. Sen nav būts pie brāļiem igauņiem. Pagājušajā gadā nevienu reizi, bet '12 man sanāca tur pavadīt lielu daļu vasaras. Jā, jāparāda pārdevējām mūsu jaunā naudiņa, kura ir, piedotiet kaimiņi, bet skaistāka nekā jums!
Ir jauki kaut kur atkal doties, kaut vai tikai mazliet.. pa īstam jau jāpaliek..

Bet tas tā. Ziemeļiem tagad ir ļoti liela nozīme. Visam tam aukstumam. Es tam esmu pievērsusies, es varbūt kādreiz paskaidrošu kāpēc.. tagad es vairāk prātoju par to, ka esmu laimīga šeit. Mēs esam. Jo es izdarīju visu pa mazdruskai.. visu, kas man liek pasmaidīt. Un beidzot man vairs nav jādzīvo pagājušajā gadā.. parādi nokārtoti, un skats tiek vērsts uz skaisto četrpadsmito.

Mazliet un daudz aukstuma grāmatu ceļā
Mazliet pagleznots
Mazliet palasīts
Mazliet parakstīts
Mazliet iepriecināts
Mazliet izdevies
Mazliet daudz smaidīts 
To visu mazliet rezultātā sanāk viss un nekas. Baigi jauki. ''Normāli'' mēdz teikt cilvēki, bet tas ir garlaicīgs vārds. Jauki skan labāk.

  

Kur Gauja ietek jūrā, Rīgas līcī, kur tagad sastindzis  it viss

Es dodos ar rozā zābakiem Tallinas sniegos. Patiesībā es nemaz nezinu, vai tur ir sniegs. Es nemaz negribu zināt. Ja būs - būšu priecīga, ja nebūs - jau ierasts. Kad pie mums Rīgā uznigs? Varbūt tad, kad atbraukšu atpakaļ? Tā parasti notiek..
Nu.. lai nu kā - ziemeļi paliek ziemeļi. Te vienmēr ir auksti. Un tikai mēs zinām, ka aukstums var būt silts.

P.S. skatīt: svētdiena, 2013. gada 27. janvāris ''ziemas saule''
tad  saproti, ka patiesībā tā baigi nemainies.... tikai audz

1 komentārs: