piektdiena, 2010. gada 6. augusts

Italia. 30.07.10

/Ceļojuma laikā par spīti savam slinkumam rakstīju kaut ko blogveidīgu, tagad centīšos visu pārrakstīt un jā kāteikt ieblogošu par katru ceļojuma dienu, have fun/

Day 1 /Rīga - Milāna

Beidzot bija pienākusi diena, kad jādodās uz Itāliju, taču man nemaz nelikās, ka mums kaut kur jābrauc.. Tā superīgā sajūta, kas ilga apmēram kādu mēnesi pirms ceļojuma vienkārši pazuda!
Mantas jau bija sakrāmētas, sametu tikai pēdējās drēbes, uzvilku savu mīļo Italia aprocīti no Romas un biju gatava doties ceļā. Atkal likās, ka esmu kaut ko aizmirsusi, bet tā man liekas vienmēr. :D Pats dīvainākais bija tas, ka es pati pamodos pirms 8:00 bez nekāda modinātāja, laikam tā bija kaut kāda iekšējā sajūta, kas lika pamosties. :)

Jābrauc bija ar sabiedrisko.. jā, bet nu neko darīt. :D
Tā nu mēs - es, mamma, tētis diezgan interesenti aizbraucām līdz lidostai - ar 22. trolejbusu un 22 autobusu. haha
Lidostā ieradāmies par agru ! Kāpēc mēs vienmēr ierodamies lidostās par agru ?? Aizgājām uz lido un pirms ceļa izdzērām pa augļu kokteilītim un satikām pārējos līdzbraucējus - Ilzi un Alexu, un, protams, viņa Ipadu. :D /kā gan bez tā/

Lidojām ar Ryanair un mums bija tikai rokas bagāža, tāpēc salikām visus šķidrumus tādos mazos maisiņos, un viss bija saliets tādās mazās pudelītes. Izejot pārbaudi man atkal kautkas pīkstēja, es nezinu kas, itkā visas lietas kurās bija metāls noņemu. Protams, ka ryanairs meklēja kam piekasīties un nosvēra visus mūsu koferus un pat pameklēja mana tēta pasē vai es esmu tur ierakstīta kā viņa bērns. lol :D

Jālido bija ilgi, kādas 2,5 h vai pat ilgāk.. un es nezināju ko man darīt. Pa logu es ilgi nevarēju skatīties un aizmigt lidmašīnās es arī nekad nevaru.. ehh klausījos mp3 MIKU un prātoju cik foršs būs viņa koncerts uz kuru es netikšu. mhh
Nu lidojums bija parasts, kā jau lidojums.. vienīgais bija interesanti, ka mēs ielidojām mākoņos un lidmašīna sāka nenormāli kratīties un man likās, ka mēs nokritīsim, viena sieviete pat iebļāvās :D
jā, un tad vēl neskaitāmās gaisa bedres kad nolaidāmies. mm

Nu ko, veiksīgi nolaidāmies ūuun. Ciao Italia !!
Lidmašīna nolaidās Bergamo lidostā un nu vairs tikai atlika paņemt car rentā mašīnu un tikt līdz Milānai. Tikai ? .. nemaz tik ātri tas nebija. haha
Un jā, pulkstens bija jāpagriež stundu atpakaļ.. bija 17:30, bet pie jums 18:30, lūktā.

Saņēmām mašīnas atslēgas un gājām meklēt savu mašīnu. Mašīna mums bija melna KIA. Šoferis mums šoreiz bija Alex un labi ka viņam bija Gps ar iekačātām kartēm, Ipads un sazinkasvēl tur viņam bija. :DD
Braucām ap kādām 2 h, pa ceļam skatoties pa logiem un vērojot Itālijas mazpilsētas. Atradām mūsu hoteli kurš saucās Medusa.
Nolēmām pēc iespējas ātrāk nolikt mantas, iekārtoties un iet appētīt Milānu, jo laika nebija daudz. Pa ceļam sanāca nedaudz iemaldīties un vēltursazinkas, bet bija jau 21:00. Tas nozīmēja, ka jau sāka tumst un visi veikali, fashion ielas jau bija ciet. damn !

Gājām ar kājām 3km līdz centram. Es negribu ilgi un gari rakstīt , tāpēc uzskaitīšu savus interesantākos novērojumus un apskates vietas pa punktiem /ojā slinkums sāk mani apciemot/ ;DD

• ejot līdz Milānas centram ir tāda sajūta, ka tu staigā pa vecrīgu :D
  • Itāļi braukā ļoti haotiski, neievēro noteikumus un ļoti daudzi braukā ar Smārtiņiem un vispār mazām mašīnām
  • Uz augsto māju jumtiem aug koki un veseli dārzi hmm.

• Vakarā/naktī Milānā ir maz cilvēku
  • Visskaistākā un iespaidīgākā vieta, viennozīmīgi ir Milānas Doms - gotiskā katedrāle.

Vēl dažas bildes Milānā:
Tas tā īsumā, bet vispār jāsaka, ka Milāna ir vairāk zināma kā modes pilsēta un vairākas dienas šeit nemaz nebūtu ko darīt. Ideāli, protams, būtu ja mums būtu visa diena, bet tā kopumā Milānu iepazinām. :) Vaii.. kā gan es varēju aizmirst, jau nonākot Milānā mēs nobaudījām slaveno un garšīgo Itālijas gelato (saldējumu), jo jau ieraugot uzrakstu gelateria (saldējuma veikals) nevarējām paiet garām. :) Visgaršīgākais ir pistāciju mm un vēl es paņēmu pagaršot kokosriekstu. Mjā, nesalīdzināt ar saldējumu Latvijā.
Vakarā, jau pavisam vakarā ap 11 vai 12 mēs paēdām
picu ! Un tajā kafeinīciņā oficiants bija itālis. yeye Bet tā arī es neesmu redzējusi vēl skaistos, īstos itāļus :DDD
Nujā bijām jau noguruši un pusaizmiguši, un hotelī atgriezāmies tikai pusdivos naktī. Uzreiz gājam gulēt un aizmigām.
Līdz nākamajāi dienai !

Arrividerčī ! :)

2 komentāri:

1. aaa dikti jauks rakstiņš :)) riktīgi uzjundija tās sajūtas kad es pēdējo reizi biju Milānā.. katrā ziņā tā ir viena no manām sapņu pilsētām.mm...P.

AtbildētDzēst
  2. labs dienas aprastiņš, atgriezos nedaudz atpakaļ, ceļojumā :)